Cu fiecare zi ce trece

Cu fiecare zi ce trece,
Mă trec şi eu înspre apus:
Că, înspre moarte, ne petrece
Fiece clipă ce s-a dus.
***

Şi fiece apus de soare
Cu gândul mă aduce azi
Cum, ca un fir de iarbă, moare
Şi cel mai falnic dintre brazi;
***
Ca dintr-o dată se usucă…
Şi viaţa noastră, tot aşa:
Înspre mormânt o să ne ducă
Din clipa când intrăm în ea.
***
Dar care-i rostul meu în lume
Şi ce am, oare, de făcut?
Cum s-ar cădea să port anume
Asupră-mi, haina mea de lut?
***
Că sunt aşa plăpând din fire!
Şi-aşa sărman cum am intrat
În viaţă, numai prin iubire
De am trăit, am fost bogat.

Dianora Ioana

Acest articol a fost publicat în Calea fericirii (Morala), Poezie religioasa, TEOLOGIE SISTEMATICA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cu fiecare zi ce trece

  1. Mai Ioana, de parca nu ai sti, ce Dumnezeu, nici chiar tu nu pricepi atunci ce sa zicem de altii??! Poezia e faina dar nu-i destul…omul tre sa stie ce-i cu soarta lui, nu?Ce rost are Miorita fara de Evanghelia lui Hristos? Ce rost are jertfa fara de Imparatia lui Dumnezeu ?Ce rost are moartea fara de inviere?Te rog nu uita:suntem nemuritori !!!!Hristos a inviat, ce boala ?!!!

Lasă un răspuns

