90 de zile!

Aceasta poezie am primit-o cu cinci zile in urma de la domnul profesor Mihail Sandu. Sensibilitatea pe care o transmite m-a impresionat foarte puternic si… necunoscand aceasta latura a eminetului profesor de fizica, am intrebat cine este autorul. Raspunsul primit m-a lasat fara cuvinte: „MAMA! – este mama mea, chiar daca EA nu mai este cu mine! Iar EU, o plang și printre lacrimi……scriu!”

Mamă!
90 de zile! Mamă!
Dorul meu, în plâns, te cheamă!
Mamă! 90 de zile!
Mamă! Zile fără tine!
Doamne! Fă să-i fie bine!
Sufletul să nu-i suspine!
Mama nu mai e cu mine!
***
Doamne!
Ai grijă de Mama mea,
Cum de mine ea avea!
Si-n vis adu-mi-o, as vrea!
Steaua ei, la geam să-mi stea!
***
Mamă!
Uite-n geam, o rândunea!
Mă-ntreabă de Mama mea!
Ce să fac!? Si cum să-i spun!?
Mama mea e-n cer acum!
Lângă Tatăl meu cel bun!
***
Mamă!
Incep ziua si-o sfârsesc
La mormântu-ti! Mă opresc!
Inchid ochii! Te zăresc,
Mamă dragă si-ti soptesc:
Fără tine mă topesc!
***
Mamă
Unde-i sufletul tău, Mamă!
Spune-mi Mamă si mă cheamă!
Si-oi veni, de buna seamă,
Când va fi ca să dau seamă!
***
Mamă!
Dorul meu, în plâns, te cheamă!
Mihail Sandu
Acest articol a fost publicat în Calea fericirii (Morala), Poezie religioasa, TEOLOGIE SISTEMATICA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

