S.O.S. Pământul natal al Părintelui Arsenie Boca

CONFERINŢĂ – 27 IUNIE, ORA 18

( la Grădiniţa nr 23- sala de festivităţi)

„S.O.S.  Pământul natal al Pr. Arsenie Boca”

Dragi frați creștini ortodocși,

Trăim un moment de deosebită încercare și acest mesaj  se adresează tuturor celor ce-l iubesc pe Părintele Arsenie Boca.

Pământul și casa părintească unde a văzut lumina zilei Părintele Arsenie Boca, riscă să fie vândut la data de 1 iulie 2012 și să devină proprietatea unei misiuni penticostale.

Un grup de români creștini ortodocși se luptă să salveze acest pământ sfânt, pentru veșnica pomenire a Părintelui Arsenie Boca, prin activităti de păstrare cât mai aproape de învățătura și duhul viu al Părintelui – model pentru noi de smerenie și ascultare de Biserica Ortodoxă Română în pofida tuturor încercărilor.

Vă invit și vă rog pe fiecare la rândul Domniilor Voastre să faceți cunoscută această intenție lăudabilă, să cercetați și să ajutați în mod creștin, fiecare decizând nivelul implicării sale.

În acest sens, pentru orice fel de informații vă transmit coordonatele de contact:

ASOCIAȚIA ‘’CUVIOSUL ARSENIE BOCA’’ ( înregistrată în Romania,
Judecătoria Târgu Mureș,  Certificat nr. 75 din data de 02/09/2010,
numărul și data înscrierii în registrul special : 83/2.06.2010)
PREȘEDINTE: Dl. – Constantin Biriș Jr.
e-mail:
constantinbirisjr@yahoo.com
Tel. mobil:
011-4-0744-314-269

Tel.fix.:     011-4-0254-616-888
Adresa: Calea Moților nr. 38
Criscior,
COD POȘTAL: 337200
Județul HUNEDOARA,
ROMÂNIA

Pentru a veni în sprijinul Asociaţiei „Cuviosul Arsenie Boca”, mi-am propus să organizez o conferinţă în care să-l invităm pe preşedintele asociaţiei, domnul Constantin Biriş, care este o persoană deosebită. Domnia sa este absolvent  al Facultăţii de Teologie şi al Facultății de Medicină, având o evlavie deosebită faţă de părintele Arsenie Boca. Obiectivul primordial al asociaţiei este de a face cunoscute românilor viaţa şi personalitatea părintelui Arsenie Boca şi năzuinţa Sfinţiei sale de a vindeca spiritual poporul nostru. Domnul Constantin Biriş a răspuns cu bucurie propunerii mele, fiind impresionat de sprijinul pe care dorim să il acordăm. Vă asigur că este o persoană absolut deosebită. Conversaţiile telefonice pe care le-am purtat mi-au trezit dorinţa de a-l face cunoscut cât mai multor prieteni şi cunoştinţe. Dumnealui este adesea invitat la diverse biserici şi mânăstiri ortodoxe din ţară fiind apreciat pentru bogăţia spirituală pe care o revarsă. Domnia sa mi-a comunicat că poate da curs invitaţiei în luna iunie.

Conferinţa va avea loc în data de 27 iunie, ora 18 şi se va desfăşura în sala de festivităţi a Grădiniţei Nr 23, prin bunăvoinţa d-nei director – Petruţa Titu. Grădiniţa se află pe Str. Răduţă Gheorghe Nr. 1, Sect. 2 ( pentru detalii mai amănunţite menţionez că se ajunge la grădiniţă din Şos. Pantelimon; grădinţa se află în spatele blocului 8 care este la şosea, vis-a-vis de Oficiul Poştal nr 24).

Mijloace de transport:
– autobuzul 104 (traseu – Eroilor-Unirea-P-ța Alba Iulia – P-ța
Muncii-Electroaparataj – Pantelimon)
– tramvai 55, 14 (traseu – Sfânta Vineri – Hala Traian – Foișorul
de Foc – Pantelimon)
– metrou stația Costin Georgian apoi legătura cu autobuzul
102 și se coboară la Stația Spitalul Malaxa, apoi se
ajunge în Șos. Pantelimon pe jos, prin str. Dan Logofăt Nr. 1.
– troleibuz 90 (traseu – Drumul Taberei – Eroilor –
Universitate – Foisorul de Foc – Electroaparataj unde are staţie
comună cu maşina 104).

BUCURIE DIVINA! SFÂNTA TREIME , SFINȚII ROMÂNI ȘI PĂRINTELE ARSENIE BOCA SĂ NE LUMINEZE ȘI SĂ NE AJUTE PE TOȚI!

Organizator
„ASOCIAŢIA CUVIOSUL ARSENIE BOCA” – președinte d-l. Constantin Biriș Jr.

Persoană de contact
SISU RALUCA – prof. înv. primar Șc. Nr. 66
e-mail ralucaiuliasisu@yahoo.com
tel. 0723569237

Sisu Raluca Iulia

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în CUVÂNT ORTODOX. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la S.O.S. Pământul natal al Părintelui Arsenie Boca

  1. jana anghel Calarasi zice:

    minunat, sa dea Dumnezeu sanatate ca va-ti gidit la Pr.Arsenie, Marele Duhvnic, cu mare traire duhovniceasca, poate veniti si la Constanta sa am si eu si fam. mea parte la astfel de intilniri la pomenirea protectorului nostru drag. Asa sa ne ajute Dumnezeu.

  2. Capraru Cristinel si Anna zice:

    Buna ziua..Cum putem ajuta? Doamne ajuta!

  3. O actiune care are ca scop salvarea pamantului ce a apartinut Parintelui Arsenie Boca de la o instrainare spre a intra in posesia unei misiuni penticostale nu are decat sa ne bucure pe toti romanii crestin ortodocsi.
    http://www.razbointrucuvant.ro/2011/11/27/parintele-arsenie-boca-sfantul-ardealului-film-documentar-22-de-ani-de-la-mutarea-la-cele-vesnice-%E2%80%A028-nov-1989/
    link-ul trimis va ofera spre vizionare si ascultare Viata Sfantului Ardealului – este recitata si autobiografia Parintelui pe care am citit-o si rascitit-o…azi am spus ca totusi s-o mai ascul, imi face bine…din cuvintele Parintelui sunt si acestea „La teologie mi-am vandut casa parinteasca”…… si m-am intrebat oare ce casa s-ar putea vinde la 1 iulie 2012? Am posibilitatea sa aflu mai multe in legatura cu intregul eveniment si ma rog din suflet sa fie totul placut Domnului. Ma rog si ca Voia Lui sa se implineasca. Doamne ajuta-ne!

  4. Doamne ajuta! Am lasat un comentariu acum aprox 10 minute. Apare ca si cum sunt intr-adevar 3 comentarii si 3 raspunsuri insa de cand ma uit…..,,nu sunt in realitate decat doua. Va rog verificati si ajustati. Multumesc mult.

  5. Doamne ajuta! Am asteptat raspuns la doua comentarii postate azi de mine, al doilea a aparut , primul nu inregistrat insa comentariul al doilea face referire la primul. Este probabil o defectiune de ordin electronic.
    Pe scurt , primul comentariu va aducea la cunostinta faptul ca in Autobiografia Parintelui dansul specifica vanzarea casei parintesti chiar de catre el , cand era inca student la Teologie. Intrebam ce casa s-ar putea vinde atunci pe 1 iulie? Mai indicam ca am posibilitatea sa aflu mai multe amanunte in legatura cu sedinta anuntata aici in paginile site-ului Cuvant Ortodox. O alta nedumerire este de ce sedinta ar avea loc in Capitala departe de locul de nastere al Parintelui . Voi lua legatura si cu persoanele de contact ca sa intreb in ce fel as putea ajuta si eu la mersul bun al lucrurilor , toti stim ca Dumnezeu va face Voia Lui.
    Astept inca doua raspunsuri , prin urmare. Dumnezeu sa ne ajute pe toti si sa ne lumineze!

  6. Multumiri , Doamne ajuta! , abia cat postasem al treilea comentariu….da , lesne de inteles (adica stiu ca se poate intampla, insa nu aveam cum sa fiu sigura) intrucat era primul meu comentariu din cate retin, pe acest site. Domnul sa va binecuvinteze activitatea frumoasa ce o depuneti aici si pe mai departe.

    • Noi am post anuntul despre conferinta la rugaminte organizatorilor. Pentru detalii va rugam sa va adresati direct lor. Multumim!

      • Sfatul dumneavoastra era deja o decizie personala, de altfel am mentionat-o in al treilea comentariu facut de mine la pagina. „Voi lua legatura si cu persoanele de contact ca sa intreb in ce fel as putea ajuta si eu la mersul bun al lucrurilor , toti stim ca Dumnezeu va face Voia Lui.” Se vede mai sus de altfel.
        Dumnezeu sa ne fie ghid si lumina mintilor noastre in permanenta! Noi suntem cu totii supusi greselii si pacatului „in tot ceasul” cum ne spine in rugaciunea sa Parintele.

  7. Raluca Sisu zice:

    VA ROG SA CORECTATI ADRESA MEA DE EMAIL. DE EMOTIE SI ENTUZIASM AM SCRIS-O GRESIT
    CORECT ESTE „ralucaiuliasisu@yahoo.com”

  8. Raluca Sisu zice:

    Ma bucur nespus ca mi-ati postat e-mailul pe care vi l-am trimis despre Conferinta pe care o organizez in Bucuresti ce are ca tema salvarea casei si pamantului natal ce au apartinut parintelui ARSENIE BOCA si va multumesc totodata.
    Am citi si comentariile care au aparut si as dori sa-i raspund Cristinei David la intrebarea „de ce se organizeaza in Buc. o astfel de conferinta”. Este simplu. Pt ca eu sunt din Bucuresti si ideea mi-a venit in timp ce vorbeam cu cateva prietene dorind sa facem ceva pentru a salva pamantul si casa natala a parintelui Arsenie Boca. Auzisem cu ceva timp in urma de stradaniile domnului Constantin Biris de la matusa mea Stana Bunea (harpista si poeta). Ea m-a pus in legatura cu dansul. I-am propus ideea mea si a fost bucuros sa raspunda acestei invitatii. In conversatiile tel. pe care le-am purtat mi-a marturisit cum se zbate sa-i convinga pe actualii proprietari sa nu incheie contracte de nici un fel cu acea misiune penticostala. E o batalie pe viata si pe moarte acolo la Vata. Vorbesc saptamanal cu domnul Biris care ma tine la curent cu ce se mai intampla. Oamenii la tara sunt cam superficiali. Azi promit ceva si maine uita Si trist este ca e singur in toata lupa asta. De aceea am simtit nevoia sa-l ajut. Si daca eu simt asa m-am gandit, automat, ca toti cei care-l iubesc pe parintele Arsenie Boca vor simti asa si vor raspunde cu entuziasm. Dar ca oamenii sa raspunda cu entuziasm trebuie sa stie ce se intampla. Trebuie sa auda adevarul. Eu sunt un om simplu si am vrut sa aduc la cunostinta aceasta situatie periculoasa. Totodata sunt impresionata de cat de multa lume a rasuns cu drag acestei initiative.
    Sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Parintele Arsenie!

  9. alex zice:

    Doamne ajuta!
    Dragii mei nu va alarmati!
    Cercetati bine si nu credeti toate prostiile ce se scriu,cu mana pe inima va spun ca nu este adevarat,cei care cumpara pamantul sunt crestini ortodoxi
    Rugam pe cei care au scris sa nu mai minta oamenii!
    Maica Domnului si Pr arsenie sa le lumineze mintea!

  10. ramses zice:

    mai fratlor! daca tot doriti o victorie sigura, imediata si de durata…. de ce nu il rugati pe el insusi? sigur va raspunde la cererea voastra…Dumnezeu sa ajute necredintei noastre…

  11. ghia zice:

    1. Pamantul pe care a fost casa parintelui ARSENIE este cumparat de catre un parinte crestin ortodox domnilor, doamnelor si dragi frati crestini ortodocsi.

    2. Nu ne intereseaza orientarea spirituala a d-nului Biris!
    Domnia sa ar fi bine sa raspunda maimarilor eparhiei de care apartine locatia despre care vorbim si il mai rog,
    sa fie sincer si sa aiba curaj de barbat si sa spuna adevarul ,noua tuturor, despre faptul ca ii cunoaste pe ortodocsii care au cumparat pamantul si ca s-a intanlit cu ei ,privat, la biroul asociatiei din Brad!

    3. D-nule Biris, ce aveti de ascuns si ce doriti cand lansati aceste zvonuri.?
    Am vorbit cu avocatul dvs de la Unghieni deoarece nu raspundeti la telefon , iar dumnealui mi-a cerut nr de telefon sa ma sunati dvs, dar nu m- ati sunat.

    4. D-na Raluca, sunt doamna care v-a contactat sa va intrebe cat il cunoasteti pe d-nul Biris, mi-ati vorbit de matusa dvs din America care este mare artista si il cunoaste pe d-nul Biris, si nu contest aceasta, dar intreb, ce legatura are efortul dvs de organizare a unei conferinte a dn-lui Biris cu mesajul “S.O.S. Pământul natal al Părintelui Arsenie Boca” in contextul in care nu este vorba de nici o grupare penticostala ci de crestini ortodocsi despre care stiu maimarii Bisericii Ortodoxe locale, IAR dn-ul Biris stie aceasta!

    5.Dn-le Biris, va rog raspundeti la telefon sau raspundeti in scris vis a vis de cele pe care le-am scris mai sus!

    6. D-na Raluca,doriti sa ne veti avea , pe mai multi, in sala de conferinta pentru a spune adevarul in legatura cu mesajul neadevarat de pe afisul conferintei?

    Doamne ajuta tuturor!

  12. raluca iulia zice:

    Ma bucur de vestea pe care mi-o dati. Daca pamantul pe care a fost casa parintelui Arsenie Boca este deja cumparat de un parinte crestin ortodox, de ce va mai faceti probleme de intentia d-lui Constantin Biris? Inseamna ca nici nu mai are ce cumpara, iar dvs nu mai aveti motive sa va temeti, nici sa va mai ingrijorati de orientarea spirituala a domniei sale mai inainte de a discuta cu dansul peronal. Aveti toate datele dumnealui de contact. .

    Cu multumiri pentru interesul privind acest subiect, regret, eu nu am caderea sa raspund in locul dumnealui.
    Raluca Sisu

  13. Aurica Catita zice:

    Deschide link-ul de mai jos si vei gasi detalii despre cei care se folosesc de numele parintelui Arsenie Boca. Stiti voi cine este acest Biris Constantin jr.?
    http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.ro/2015/05/cine-si-de-ce-il-defaimeaza-pe.html

  14. AURICA zice:

    Am aflat ca acest Biris care si-a facut ONG cu numele parintelui Arsenie este in mare nereguli. Viata privata este in contradictie cu ce da impresia in fata noastra. Cand il demasca cineva se victimizeaza spunand ca tot ce se spune despre el sunt minciuni. Cine a apucat sa il cunoasca personal isi da seama ca este duplicitar. Pe langa asta e si maniac sexual. Fetele din secta sa isi dau palme cand isi dau seama cat sunt de naive ca au acceptat sa faca sex cu el.
    Pe langa asta, nu are incuviintarea Bisericii Ortodoxe sa isi faca o asociatie cu numele parintelui Arsenie Boca. Daca eu mi-as face o asociatie cu numele Stefan cel Mare m-ar crede cineva ca sunt un urmas al sau.
    Asocierea numelui parintelui Arsenie cu activitatile ezoterice ale d-lui Biris nu au nici o legatura reala, sunt doar diversiuni prin care sa atraga naivi catre gruparea sa in care se face pe sine lider.

  15. Simona A. zice:

    Se vede de la o posta ca e o escrocherie. O afacere a lui Biris.

Lasă un răspuns

