Coboară în bordeiul meu mărunt

Coboară în bordeiul meu mărunt,

În inima-mi sărmană îmi pătrunde

Şi află Tu anume oare unde

Capul să-Ţi pleci în lutul care sunt.

 ***

Croieşte-Ţi prin hăţişuri o cărare,

S-apuce-n mine drumu-a Talei Cruci –

Iubirea Ta, în mine s-o aduci,

Cu rana ei care adânc Te doare.

***

Împlântă-mi-Te-n inimă – pumnal

Şi lasă coasta mea să-Ţi sângereze

Şi ochi-mi grei de lacrimi, să vegheze,

Şi buzele-mi să guste din Pahar.

 ***

Pe Crucea Ta, alăturea cu Tine,

Mă lasă: răstignit să pătimesc,

Iubind cu dorul Tău dumnezeiesc,

Cu care arzi nemsituit în mine.

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

