Când Tu cobori în mine

Când Tu cobori în mine, slăvindu-Te, trăiesc
Și-n biata mea făptură de tină, înfloresc
Mărgăritare sfinte cu care, fericit,
Pământul mi-l acoperi cu daruri miluit.

Când Tu cobori în mine, învie lutu-mi mut
Și-n grăunciorul tinei, Te aflu cunoscut:
Întreg cuprins fărâmei cu totul – Cel Smerit
Dumnezeiesc Părinte, Iisuse Preaiubit.

Când Tu cobori în mine, la Tine mă ridici
Și, căpătâi odihnei pe-al inimi-mi prichici
Făcându-Ţi, pacea-Ţi sfântă în mine o cobori
Și-n ea, odaia-mi strâmtă, o umpli de comori.

Rămâi, Stăpâne,-n mine drag Oaspete pe veci
Și casnic în făptura-mi întruna să petreci;
Ia-mi toate…  Și-mi dă totul! Din lume lepădat,
În mine, tainic, Doamne, rămâi îngemănat.

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Când Tu cobori în mine

  1. Mihai Focsa zice:

    Doamne Iisus Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu miluieste-ne! Amin.

  2. Nectaria zice:

    Rămâi, Stăpâne,-n mine drag Oaspete pe veci
    Și casnic în făptura-mi întruna să petreci;
    Ia-mi toate… Și-mi dă totul! Din lume lepădat,
    În mine, tainic, Doamne, rămâi îngemănat.

Lasă un răspuns

