Tânjind, Iisuse Doamne

Tânjind, Iisuse Doamne, mi-e sufletul flămând

Şi, însetat de Tine, pustiu e până când

Veni-vei cu putere, lăuntrul să-mi pătrunzi

Şi, biata mea făptură, în Tine s-o afunzi.

 ***

Fărâmitura-mi, Doamne, de tină ce-a rămas

Întârziat să facă în lume lung popas,

Pe drumul de hăţişuri străin şi încurcat –

Cu Viaţa Ta, Iisuse, o-ai binecuvântat.

 ***

Şi-a prins nădejde vie şi râvnă de a fi

În strâmta-i încăpere, cu darul de-a iubi

Ce l-ai sădit într-însa – grădina Ta de flori

În care, cu blândeţe, întruna Te cobori.

 ***

Şi rondurile pline de roze rubinii

Sunt adăpate tainic din dorul inimii

Şi din sudoarea trudei de a iubi mereu

Pe urma Crucii Tale… Şi-acum, Iisuse, eu

***

Tânjesc neîmpăcată, cu dor nemistuit,

Să Te-ntâlnesc în locul unde-ai binevoit

A mi Te-aduce-n tina puţină, de lut strâmt

Înveşnicind, Preabune, sărmanul meu pământ.

***

Mi-e-atât de dor de Tine, că, Doamne, mă topesc

Precum o lumânare – în focul Tău ceresc

Şi mierea ei prelinsă tânjeşte-a-Ţi îndulci

Pelinul de pe buze, cu dorul inimii.

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Tânjind, Iisuse Doamne

Lasă un răspuns

