Cum a aflat Facebook ca sunt in Honolulu?

Am intrat in aceasta dimineata sa verific contul de facebook al site-ului nostru. Nu mica mi-a fost mirarea sa observ la sectiunea care face localizarea ca ma aflu in Honolulu. Mi-am adus aminte de faptul ca atunci cand eram mic si ma intreba cineva unde ma duc, iar eu nu doream sa ii spun, ziceam Honolulu.

Asa stand lucrurile ma vad nevoit sa ii salut pe cei de la facebook din Honolulu, iar pe voi de pe meleaguri mioritice.

Va intrebati poate de ce am simtit nevoia sa scriu despre asta. Pentru a le atrage atentia celor care au mai multa incredere decat e necesar in informatiile furnizate de astfel de site-uri ca pot fi si sunt de multe ori eronate. Nu deveniti suspiciosi daca un salariat care e in concediu medical apare pe facebook ca se afla in Spania. Maine va fi si el in Honolulu.

Sunt curios unde o sa mai merg maine.

Numai bine!

Acest articol a fost publicat în Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum a aflat Facebook ca sunt in Honolulu?

  1. Ivana zice:

    Dap!Da’ nu-i singurul ,facebook-ul,cel care ne ..manipuleaza.Se-ntimpla si la „case” mai mari…traim doar in Epoca Minciunii,a manipularii…

Lasă un răspuns

