Am trimis cartea „Sa nu ne razbunati!”, in format electronic

In aceasta seara am trimis cartea “Sa nu ne razbunati!”, in format electronic, celor care ne-au solicitat-o. Daca am omis pe cineva, va rugam sa ne trimiteti un mesaj in acest sens pe adresa: mail@cuvantortodox.ro si o sa primiti cartea.

Avem rugamintea, exprimata expres de autor, de a nu folosi materialul (nici macar fragmente) in alt scop decat lectura personala. Daca aveti prieteni care doresc si ei sa primeasca cartea, rugati-i sa ne scrie un mesaj in acest sens.

Avem intentia de a mai lansa in format electronic si alte carti.

Puteti comanda cartea in format tiparit, insotita de DVD, la adresa mail@cuvantortodox.ro . Pretul este de 12 lei, la care se adauga costul de expeditie. Va rugam sa ne furnizati toate datele necesare expeditiei. Plata se va face prin ramburs, la primire. Deoarece stocurile se epuizeaza foarte repede e posibil sa existe intarzieri in expediere.

Va multumim pentru ca urmariti articolele noastre si va dorim o lectura cat mai folositoare!

***

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în CUVÂNT ORTODOX. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Am trimis cartea „Sa nu ne razbunati!”, in format electronic

  1. ADRIAN zice:

    Buna seara,DOAMNE AJUTA!,ma numesc Velea Adrian si as dori si eu sa primesc cartea ,format electronic,Sa nu ne razbunati!

  2. teolog75 zice:

    trimiteti-mi si mie, va rog, la adresa justinian75@yahoo.com. Cu multumire… j.

  3. teolog75 zice:

    Si daca mai aveti si alta carte de-a lui Mircea Vulcanescu in format electronic, v-as ramane indatorat.

  4. Pingback: CUVÂNT ORTODOX: Am trimis cartea “Sa nu ne razbunati!”, in format electronic, celor care ne-au solicitat-o « Tie, Doamne!

  5. Cristina zice:

    doresc si eu aceasta carte in format electromic cryss_2009@yahoo.com

  6. gabriel zice:

    Vă rog frumos să mi trimite ţi şi mie cartea Să nu ne răzbunaţi ! pe adresa de e mail bogeanu_gabriel@yahoo.com. Vă mulţumesc anticipat.

  7. CRISTI zice:

    !!!! UNA DINTRE CELE MAI INUTILE FRAZE . UN INDEMN FàRà SUBSTANTà . FàRà CORESPONDENT . POATE TOCMAI DE ACEEA A SI FOST SPUSà : PENTRU Cà SE STIA Cà NU VA FI IMPLINITà IN VEAC . CINE Sà Và RàZBUNE ? : ))))) REPLICA V – A FOST DATà IMEDIAT ATUNCI . SI INCà CUM . SFIDàTOR . AU FOST VOTATI DIN NOU COMUNISTII . ACESTA E POPORUL PENTRU CARE V – ATI JERTFIT

  8. bogdan zice:

    doresc si eu cartea format electronic
    bconstanda@gmail.com

  9. dana zice:

    Daca se poate, doresc si eu aceasta carte. Va multumesc!

Lasă un răspuns

