Rugăciune

Durerea aceasta întârziată,

Alin-o tu, Maica Domnului meu,

Să nu mă aţină ori să m-abată,

Să nu mă umple de tină din greu.

***

Rana din pieptu-mi, înveninată,

Vindec-o, Maică ce toate le poţi,

Atinge-mi inima tu, Preacurată,

Şi slobozeşte-o de furii ei toţi.

***

Patimi apuse dacă-mi cer plată

Şi fac furtună în inima mea –

Întoarce-mi tu paşii, Nevinovată,

Şi roagă-L pe Domnul: pacea-I să-mi dea.

***

Tu însăţi, Maică, Fecioară curată,

Stinge văpaia de vifore grea

Şi mă aprinde: să ard fără pată

Cu lacrimi din rugul ce nu se stingea.

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Rugăciune

  1. Mariana Berinde zice:

    Multumesc mult Ioana Dianora pentru rugaciunea ta .Dumnezeu sa te binecuvanteze. Cu drag Mariana Berinde.

Lasă un răspuns

