Cu ce Eu, oare, v-am greşit?

iubirea Domnului Iisus

Cu ce Eu oare v-am greşit

Şi ce-am făcut, să vă rănesc?

Ce rău Eu Însumi săvârşesc –

Pe Cruce,-ntruna pironit?

***

La uşa inimilor bat

Şi să-Mi deschideţi tot aştept,

Şi Mi se face rană-n piept

C-auzul vostru nu-l răzbat. 

***

Vă ies în cale tuturor

La câte-o cumpănă de drum:

M-or auzi – Îmi zic – acum,

Atinşi de tainicul Meu dor.

***

Dar treceţi tot nepăsători –

Ce poate, oare, însemna

Un Om cerşind la poarta ta?

Dar El v-ar împărţi comori… 

***

Şi inima Îmi sfâşiaţi,

Că niciodată timp n-aveţi

Oprindu-vă, să Mă vedeţi –

Şi-n zdrenţe, iar Mă lepădaţi. 

***

Cu ce-am putut să vă greşesc,

De-ntoarceţi spatele mereu

Chemării Mele? Poate Eu

Sunt vinovat că – vă iubesc…

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

