Iisuse-al meu

foto: Olga Shiropaeva(Foto: Olga Shiropaeva)

Iisuse-al meu, Iisuse-al meu,

Cum să fac, Doamne, oare, eu,

Să fiu, precum mi-ai poruncit,

În dragoste – nebiruit?

***

Că vin şi-mi tulbură furtuni

Pacea pe care mi-o aduni

Şi pierd din ochi icoana Ta,

Şi – orb fiind – nu-Ţi pot urma.

***

Nu-mi mai pleca, Iisuse blând,

Rămâi în mine Tu iubind:

Să-Ţi semăn, dragoste mă fă

Şi jugul Tău cel bun mi-l dă.

***

Mă fă aripa-ntinsă-n zbor,

Să Te urmez arzând de dor,

Mă răstigneşte-n Crucea Ta,

Să-Ţi fiu, iubind, asemenea.

Dianora Ioana

Acest articol a fost publicat în Poezie religioasa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Iisuse-al meu

  1. De ficare data, poezia ce-o gasesc aici ,are menirea de a-mi induiosa sufletul,aici gasesc si cantec si plans,si lumina, aici il gasesc pe Bunul nostru Iisus ; care imi da iubire si speranta ,rabdare si voie nebiruita,si-l rog asa:Mă fă aripa-ntinsă-n zbor,
    Să Te urmez arzând de dor,
    Mă răstigneşte-n Crucea Ta,
    Să-Ţi fiu, iubind, asemenea.

    • Sărut mâna pentru cuvintele frumoase adresate poeziei pe care o găsiţi aici. Aşa leagă Dumnezeu lucrurile, ca oamenii să se poată întâlni la un moment dat. Într-un vers, într-un cântec, într-o lacrimă…

      • DESIGUR,exact la asta m-am si gandit,Dumnezeu a facut ,ca eu sa gasesc pe ISUSE-AL MEU aici,dandu-mi astfel mana sa trec poteca vietii, mai usor.VA MULTUMESC

Lasă un răspuns

