Evanghelia zilei: Duminica a 12-a după Rusalii

EvangheliaȘi, iată, venind un tânăr la El, I-a zis: Învățătorule bun, ce bine voi face, ca să am viața veșnică? Iar El i-a zis: de ce-Mi zici bun? Nimeni nu este bun decât Unul Dumnezeu. Iar de vrei să intri în viață, păzește poruncile. El I-a zis: care? Iar Iisus a zis: să nu ucizi, să nu săvârșești adulter, să nu furi, să nu mărturisești strâmb; cinstește pe tatăl tău și pe mama ta și să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți. Zis-a Lui tânărul: toate acestea, le-am păzit din copilăria mea. Ce-mi mai lipsește? Iisus i-a zis: dacă voiești să fii desăvârșit, du-te, vinde averea ta, dă-o săracilor și vei avea comoară în cer; după aceea, vino și urmează-Mi. Ci, auzind cuvântul acesta, tânărul a plecat întristat, căci avea multe avuții. Iar Iisus a zis ucenicilor Săi: adevărat zic vouă, că un bogat cu greu va intra în împărăția cerurilor. Și iarăși zic vouă că mai lesne este să treacă cămila prin urechile acului, decât să intre un bogat în împărăția lui Dumnezeu. La acest cuvânt, ucenicii s-au uimit foarte, zicând: dar cine poate să se mântuiască? Iar Iisus, privind la ei, le-a zis: La oameni, aceasta e cu neputință, la Dumnezeu însă toate sunt cu putință.

Mat. 19, 16-26.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Evanghelia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

