Evanghelia zilei: Joi, Săptămâna a 13-a după Rusalii

EvangheliaAdevărat grăiesc vouă că toate vor fi iertate fiilor oamenilor, păcatele și hulele câte vor fi hulit; dar cine va huli împotriva Duhului Sfânt nu are iertare în veac, ci este vinovat de osânda veșnică. Pentru că ziceau: are duh necurat. Și au venit mama Lui și frații Lui și, stând afară, au trimis la El, ca să-L cheme. Iar mulțimea ședea împrejurul Lui. Și i-au zis unii: iată, mama Ta și frații Tăi, și surorile Tale sunt afară. Te caută. Și, răspunzând lor, le-a zis: cine este mama Mea și frații Mei? Și, privind pe cei ce ședeau în jurul Lui, a zis: iată mama Mea și frații Mei. Că oricine va face voia lui Dumnezeu, acesta este fratele Meu și sora Mea, și mama Mea.

Marcu 3, 28-35.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Evanghelia Saptamana a 13-a dupa Rusalii, Evanghelia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

