Apostolul zilei: Marți, Săptămâna a 14-a după Rusalii

apostolCăci mă tem ca nu cumva, venind, să nu vă găsesc pe voi așa precum voiesc, iar eu să fiu găsit de voi așa precum nu voiți; mă tem, adică, de certuri, de pizmă, de mânii, de întărâtări, de clevetiri, de murmure, de îngâmfări, de tulburări. Nu cumva, venind iarăși, să nu mă umilească Dumnezeul meu la voi și să nu plâng pe mulți care au păcătuit înainte și nu s-au pocăit de necurăția și de desfrânarea, și de necumpătarea pe care le-au făcut.

A treia oară vin la voi. În gura a doi sau trei martori, va sta tot cuvântul. Am spus dinainte și spun iarăși dinainte, ca atunci când am fost de față a doua oară, și acum, nefiind de față, scriu celor ce au păcătuit înainte și tuturor celorlalți că, de voi veni iarăși, nu voi cruța.

II Cor. 12, 20-21; 13, 1-2.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul Saptamana a 14-a dupa Rusalii, Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

