Apostolul zilei: Marti, Săptămâna a 17-a după Rusalii

apostolDeci, dar, nu mai sunteți străini și locuitori vremelnici, ci sunteți împreună cetățeni cu sfinții și casnici ai lui Dumnezeu, zidiți fiind pe temelia apostolilor și a proorocilor, piatra cea din capul unghiului fiind Însuși Iisus Hristos. Întru El, orice zidire bine alcătuită crește, ca să jungă locaș sfânt în Domnul, în Care voi împreună sunteți zidiți, spre a fi locaș lui Dumnezeu în Duh.

Pentru aceasta, eu, Pavel, întemnițatul lui Iisus Hristos pentru voi păgânii, dacă în adevăr ați auzit de iconomia harului lui Dumnezeu care mi-a fost dat mie pentru voi, că, prin descoperire, mi s-a dat în cunoștință această taină, precum v-am scris înainte pe scurt. De unde, citind, puteți să cunoașteți priceperea mea în taina lui Hristos, care în alte veacuri nu s-a făcut cunoscută fiilor oamenilor, cum s-a descoperit acum sfinților Săi apostoli și prooroci, prin Duhul: anume că păgânii sunt împreună moștenitori (cu Iudeii) și mădulare ale aceluiași trup, și împreună părtași ai făgăduinței, în Hristos Iisus, prin Evanghelie. Căreia slujitor m-am făcut după dăruirea harului lui Dumnezeu, ce mi-a fost dat mie, prin lucrarea puterii Sale.

Efeseni 2, 19-22; 3,1-7.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul Saptamana a 17-a dupa Rusalii, Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

