Apostolul zilei: 10 octombrie 2014

apostolFaceți în toată vremea, întru Duhul, tot felul de rugăciuni și de cereri și întru aceasta privegheați cu toată străduința, rugându-vă pentru toți sfinții. Rugați-vă și pentru mine, ca să mi se dea mie cuvânt când voi deschide gura mea, să fac cunoscută cu îndrăzneală taina Evangheliei, al cărei sol, legat în lanțuri, sunt – ca să vorbesc despre Evanghelie fără sfială, precum mi se cuvine să vorbesc. Iar ca să știți și voi cele ale mele și ce fac, Tihic, iubitul frate și credinciosul slujitor întru Domnul, vi le va aduce la cunoștință pe toate. L-am trimis pe el la voi, pentru aceasta, ca să aflați cele despre noi și să mângâie inimile voastre. Pace fraților și dragoste, cu credință de la Dumnezeu-Tatăl și de la Domnul Iisus Hristos. Harul fie cu toți care iubesc pe Domnul nostru Iisus Hristos în curăție.

Efeseni 6, 18-24.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

