Apostolul zilei: 21 octombrie 2014

apostolȚinând cu putere cuvântul vieții, spre lauda mea în ziua lui Hristos, că nu în deșert am alergat, nici în deșert m-am ostenit. Și chiar dacă ar fi să vărs sângele meu peste jertfa voastră, la slujba credinței voastre, mă bucur și vă fericesc pe voi, pe toți. Așijderea și voi bucurați-vă și fericiți-mă. Ci nădăjduiesc întru Domnul Iisus, că voi trimite pe Timotei la voi, fără de zăbavă, ca și eu să fiu cu inima bună, aflând vești despre voi. Căci nu am pe nimeni altul la un gând cu mine și care să poarte grija cu tot dinadinsul, fiindcă toți caută ale lor, nu ale lui Iisus Hristos. Dar încercarea lui o cunoașteți, căci împreună cu mine a slujit la propășirea Evangheliei, întocmai ca un copil lângă tatăl său. Pe el, deci, nădăjduiesc să-l trimit îndată ce voi vedea cum merg ale mele.

Filipeni 2, 16-23.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

