Evanghelia zilei: Sâmbătă, 31 ianuarie 2015

EvangheliaZis-a Domnul pilda aceasta: într-o cetate, era un judecător care de Dumnezeu nu se temea și de om nu se rușina. Și era, în cetatea aceea, o văduvă care venea la el zicând: Fă-mi dreptate, față de potrivnicul meu. Și un timp n-a voit, dar, după aceasta, a zis întru sine: Deși de Dumnezeu nu mă tem și de om nu mă rușinez, totuși, fiindcă văduva aceasta îmi face supărare, îi voi face dreptate, ca să nu vină mereu să mă supere. Și a zis Domnul: Auziți ce spune judecătorul cel nedrept? Dar Dumnezeu, oare, nu va face dreptate aleșilor Săi care strigă către El ziua și noaptea și pentru care El rabdă îndelung? Zic vouă că le va face dreptate în curând. Dar, Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credință pe pământ?

Luca 18, 2-8.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Evanghelia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

