Apostolul zilei: 1 februarie 2015, Duminica a 33-a după Rusalii

apostolTu însă ai urmat învățătura mea, strădania mea, năzuința mea, credința mea, îndelunga mea îndurare, dragostea mea, răbdarea mea, prigonirile și suferințele care mi s-au făcut în Antiohia, în Iconiu, în Listra; câte prigoniri am răbdat! – și din toate m-a izbăvit Domnul. Și toți care voiesc să trăiască cucernic în Hristos Iisus vor fi prigoniți. Iar oamenii vicleni și amăgitori vor merge spre tot mai rău, rătăcind pe alții și rătăciți fiind ei înșiși. Tu însă rămâi în cele ce ai învățat și de care ești încredințat, deoarece știi de la cine ai învățat. Și, fiindcă de mic copil cunoști Sfintele Scripturi care pot să te înțelepțească spre mântuire, prin credința cea întru Hristos Iisus.

2 Timotei 3, 10-15.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în CUVÂNT ORTODOX. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Apostolul zilei: 1 februarie 2015, Duminica a 33-a după Rusalii

Lasă un răspuns

