Apostolul la Duminica Înfricoșătoarei Judecăți

apostolDar nu mâncarea ne va pune înaintea lui Dumnezeu. Că nici dacă vom mânca, nu ne prisosește, nici dacă nu vom mânca, nu ne lipsește. Dar vedeți ca nu cumva această libertate a voastră să ajungă poticnire pentru cei slabi. Căci, dacă te va vedea cineva pe tine, cel ce ai cunoștință, șezând la masă în templul idolilor, oare conștiința lui, slab fiind el, nu se va întina să mănânce din cele jertfite idolilor? Și va pieri, prin cunoștința ta, cel slab, fratele tău, pentru care a murit Hristos! Și așa, păcătuind împotriva fraților și lovind conștiința lor slabă, păcătuiți față de Hristos. De aceea, dacă o mâncare smintește pe fratele meu, nu voi mânca în veac carne, ca să nu aduc sminteală fratelui meu.

Oare nu sunt eu liber? Nu sunt eu apostol? N-am văzut eu pe Iisus, Domnul nostru? Nu sunteți voi lucrul meu întru Domnul? Dacă altora nu le sunt apostol, vouă, negreșit vă sunt. Căci voi sunteți pecetea apostoliei mele în Domnul.

1 Corinteni 8, 8-13; 9, 1-2

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Apostolul la Duminica Înfricoșătoarei Judecăți

  1. Mogoșanu Haralambie-Sevastian zice:

    Doamne Ajută!

Lasă un răspuns

