Apostolul zilei: Vineri, Săptămâna a 14-a după Rusalii

apostolIar cei ce se socotesc a fi mai de seamă – oricine ar fi fost ei cândva, nu mă privește; Dumnezeu nu caută la fața omului – cei socotiți însemnați n-au adăugat nimic la Evanghelia mea. Ci, dimpotrivă, văzând că mie mi-a fost încredințată Evanghelia pentru cei netăiați împrejur, după cum lui Petru, Evanghelia pentru cei tăiați împrejur, căci Cel Ce a lucrat prin Petru în apostolia tăierii împrejur a lucrat și prin mine la neamuri. Și, cunoscând harul ce mi-a fost dat mie, Iacov și Chefa, și Ioan, cei socotiți a fi stâlpi, mi-au dat mie și lui Barnaba dreapta, spre unire cu ei, pentru ca noi să binevestim la neamuri, iar ei, la cei tăiați împrejur. Numai să ne aducem aminte de săraci, ceea ce tocmai m-am și silit să fac.

Gal. 2, 6-10.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul Saptamana a 14-a dupa Rusalii, Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

