Apostolul zilei: Sâmbătă, Săptămâna a 14-a după Rusalii

apostolAșa să ne socotească pe noi fiecare om: ca slujitori ai lui Hristos și ca iconomi ai tainelor lui Dumnezeu. Iar, la iconomi, mai ales, se caută ca să fie aflat cineva credincios. Dar, pentru mine, este prea puțin ca să fiu judecat de voi sau de vreo judecată omenească; ci nici eu nu mă judec pe mine însumi. Căci nu mă știu vinovat cu nimic, dar nu întru aceasta m-am îndreptat. Cel Care mă judecă pe mine este Dumnezeu. De aceea, nu judecați ceva înainte de vreme, până ce nu va veni Domnul Care va lumina cele ascunse ale întunericului și va vădi sfaturile inimilor. Și atunci fiecare va avea de la Dumnezeu lauda.

I Cor. 4, 1-5.

Despre CUVÂNT ORTODOX

Gânduri și cărți ortodoxe.
Acest articol a fost publicat în Apostolul Saptamana a 14-a dupa Rusalii, Apostolul zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

